Szolgáltatási program összeállítása és benyújtása
Szolgáltatási program összeállítása:
A szolgáltatási programot a felzárkózási képzést folytató szervezet állítja össze, ehhez nyújt módszertani és eljárásrendi segítséget az alábbi dokumentum:
– Szakmai ajánlás komplex felzárkózási képzés szervezéséhez
A felzárkózási képzést folytató szervezet által benyújtandó szolgáltatási program összeállításához, az egyéni és a csoportos fejlesztési igények szintetizálásához, összhangba hozásához nyújthat segítséget az összesítő segédtáblánk, amely elektronikusan – Excel program segítségével összesíti, rendezi és szűri az egyéni fejlesztési tervek adatait. A használatához, az összesített adatok KFKIR-be történő rögzítéséhez külön útmutató is tartozik.
– Összesítő segédtábla szolgáltatási programhoz
– Használati útmutató Összesítő segédtábla szolgáltatási programhoz
Szolgáltatási program benyújtása:
A Korm. rendelet 5.§ (2) bekezdése alapján a felzárkózási képzést folytató szervezet a szolgáltatási programot a TEF által biztosított Komplex Felzárkózási Képzések Informatikai Rendszerében (KFKIR) állítja össze legkésőbb a képzés tervezett kezdési időpontja előtt 15 munkanappal.
Az online informatikai rendszer (KFKIR) a következő címre kattintva érhető el:
A rendszer használatához a felhasználói kézikönyv nyújt segítséget, melyet a következő hivatkozásra kattintással tölthet le:
KFKIR Felhasználói kézikönyv Felnőttképzők részére
A Korm. rendelet 5.§ (3) bekezdése alapján a felzárkózási képzést folytató szervezet a szolgáltatási programot a Főigazgatóságnak legkésőbb a képzés tervezett kezdési időpontja előtt tíz munkanappal papír alapon vagy elektronikus formában adja át, ha a TEF által biztosított Komplex Felzárkózási Képzések Informatikai Rendszere (KFKIR) műszaki okból nem érhető el.
Amennyiben az informatikai rendszerünkkel kapcsolatban problémát észlel, kérjük, jelezze a komplexkepzes@tef.gov.hu e-mail címen, vagy munkaidőben az alábbi telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, ahol tájékoztatást kap a további teendőkkel kapcsolatban:
Nyilvántartási és jóváhagyási ügyfélszolgálat:
+36-30/102-7392
+36-30/102-7354
Főosztályunk a papír és elektronikus úton benyújtásra kerülő szolgáltatási program összeállításához javasolt sablont és az ahhoz tartozó használati útmutatót elektronikus úton juttatja el Önhöz a jelzését követően.